donderdag 7 november 2013

Normann Kopenhagen inspiratie | Kleur




Oef, dat is even geleden dat ik hier gepost heb...
Maar dat wil niet zeggen dat ik niks gedaan heb!

September en oktober zijn de woonmaanden en ik heb mee er volledig in onder gedompeld!
Ik ben naar Maison et Objet Parijs, Inside Design, de Woonbeurs, een  lunch en interview met Studio Job, Meet The Blogger Amsterdam, diverse trendlezingen en ....de Dutch Design Week geweest.


en... Ik heb 4 kleur trend collages gemaakt 
met de interieur kleur trends voor 2014 te zien op de site van Stylink!


Heel veel en heel erg leuk! 
heb ik al eea over deze interieur events geblogt.

Dus als je wilt weten wat ik allemaal gespot heb, neem dan daar eens een kijkje.

Maar ik heb gelukkig ook veel nieuwe inspiratie voor deze blog opgedaan.
Een daarvan is de nieuwe catalogus van Normann Kopenhagen.

Preview Catalogus Normann Kopenhagen


De ScandinaviĆ« trend kan jullie niet ontgaan zijn. 
Deze meubelen en accessoires spreken mij enorm aan. 



Preview Catalogus Normann Kopenhagen


Nou heeft Normann Kopenhagen nog een extra aantrekkelijke catalogus wat mij betreft, 
want ik ben een echte kleur fan!

Ze hebben weer een prachtige collage op kleur gemaakt in het boek.
Kijk voor de online catalogus onderaan deze blogpost.


Preview Catalogus Normann Kopenhagen



Preview Catalogus Normann Kopenhagen

Dit mint komt ook voor in een van mijn collages met
 interieur kleur trends voor 2014 te zien op de site van Stylink!




Preview Catalogus Normann Kopenhagen



Preview Catalogus Normann Kopenhagen



Preview Catalogus Normann Kopenhagen

Dus wat mij betreft echte " Eye Candy"

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.

Veel plezier met kleur en je interieur!






Link naar online catalogus van Normann Kopenhagen.



----------------------------------------------------------------------------------------------



Ps: Kun je wel wat kleuradvies gebruiken? 
Of heb je vragen over je interieur? 
Neem dan contact met mij op voor een interieur advies of een interieur workshop of cursus! 



link with love
Iris

----------------------------------------------------------------------------------------------


ps: volg me via facebook twitter of bloglovin of geef je op voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris