dinsdag 26 november 2013

GiveAway | December verlanglijstjes kado top 5 en bonus tip

UPDATE: GiveAway!!


Met alle feestdagen voor de deur  komen ook de verlanglijstjes voor december weer op de proppen…

Kun je wat inspiratie gebruiken? 

Hier is mijn verlanglijstjes top 5 boordevol tips!



Tip 1 en GiveAway: 

Het boek Wohnideen as dem wahren leben:

 Een boek over wonen en interieur door een aantal top bloggers geschreven!
Het is in het Duits, maar is goed te lezen. Met veel mooie foto's en inspiratie. Een echte aanrader.

In samenwerking met Vosgesparis, een van DE top bloggers uit dit boek,
mag ik een exemplaar weggeven in een
GiveAway actie!
Dus: wil je het boek graag hebben: reageer dan onderdaan deze blogpost. 

Interieur inspiratie boek: Wohnideen aus dem wahren leben




Tip 2: Servetten van Housedoctor met ombre effect. 

My favorite :-)


Servet met ombre effect | House Doctor




Tip 3: Kandelaar Flag van Normann Copenhagen

Mooi in zijn eenvoud.

Kandelaar Flag | Normann Copenhagen



Tip 4: Deze prachtige plaid Flower-Explosion  by Nasia via DaWanda

Wel wat duurder maar echt prachtig!
Wil je mijn eigen verlanglijstje bij DaWanda zien? Kijk dan hier.


Plaid Flower-Explosion by Nasia via DaWanda




Tip 5: Een [kadobon voor een] 
bij C-More!



Raak je ook geïnspireerd door de woon programma’s op TV, 
de interieur tijdschriften, en in interieur winkels, 
maar vind je het lastig om deze ideeën naar je eigen woning vertalen? 
Volg dan een workshop bij mij, of geef een workshop kado aan iemand.
Dat kan al onder de 50, - euro.
Neem voor meer informatie contact met me op. 


Workshop interieur ontwerpen by C-More


Bonus tip: 


Tijdens de feestdagen dagen zijn kortingen altijd welkom niet waar? 
Via vouchercloud 
kun je nu online zien of jouw favoriete product, merk of winkel ook een actie heeft!
Er is ook een app, dus je kunt altijd en overal kijken wat op dat moment de aanbieding is. 




Veel plezier met shoppen!


-----/////-----

ps:
Doe je mee met de
GiveAway actie:
ism Vosgesparis

Het boek Wohnideen as dem wahren leben

Met oa Vosgesparis, Decor8, Eclectictrends, 23QMSTIL en veel meer top bloggers?
reageer dan hier, onderdaan deze blogpost. 


link with love
Iris

----------------------------------------------------------------------------------------------


ps: volg me via facebook twitter of bloglovin of geef je op voor de nieuwsbrief en blijf op de hoogte!





7 opmerkingen:

  1. Wat een ontzettend leuk blog heb je. Ik ben net begonnen met een interieur cursus en zou heel graag geïnspireerd worden door het boek Wohnideen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Angeliqe, Dank je voor het compliment! Leuk dat je met interieur begonnen bent: het is een super vak! Een boek zoals dit zal je zeker inspireren. Veel succes. Ik duim voor je !

      Verwijderen
  2. Wat een geweldige tips! De kandelaar flag is prachtig... ik heb hem hier staan en hij is echt tijdloos mooi... en dan ook op mijn wishlist "HET" boek... een echt musthave vol inspiratie en mooie ideeen volgens mij... dus ik doe heel graag mee met de giveaway en ga heel hard duimen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hi Elvira, Thx! Het boek is echt erg mooi!! Dus ik hoop ook voor jou dat je gaat winnen!

      Verwijderen
    2. Tada... Proficiat Elvera je heb het boek gewonnen!! Heel veel plezier er mee!

      Verwijderen
  3. Hi Iris ik heb het boek inmiddels via Vosgesparis mogen ontvangen en ik wil jullie nogmaals bedanken! Echt een prachtig en inspirerend boek waar ik heel veel mooie ideeen uit kan halen... Ik ben er echt ontzettend blij mee! hartelijke groetjes Elvera

    BeantwoordenVerwijderen

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris