maandag 18 november 2013

DaWanda | lijstje met lievelings producten | C-More

DaWanda | lijstje met lievelings producten | C-More


Ken je Dawanda al?
DaWanda is de online designmarkt voor alles wat bijzonder, uniek en handgemaakt is. Meer dan 120.000 winkels bieden bij DaWanda hun producten aan. Producten die met liefde gemaakt worden en volledig aan jouw wensen kunnen worden aangepast. Hier vind je stijlvolle mode, tijdloze sieraden, kindvriendelijk speelgoed, maar natuurlijk ook supercoole graffiti-kunst, zorgvuldig gerestaureerde meubelstukken en luxe accessoires voor je huisdier. Je vindt bij ons grote en kleine cadeaus, voor iedere gelegenheid en voor iedere portemonnee…
Ben je op zoek naar een bijzonder product, iets dat niemand anders heeft? Of wil je een origineel cadeau voor de verjaardag van die ene speciale persoon? Wil je iets voor je kind, dat duurzaam is en met liefde gemaakt? Of misschien wil je jezelf eens lekker verwennen? Stop met zoeken! Bij DaWanda vind je unieke, handgemaakte producten van ontwerpers en makers. We wensen je veel plezier bij het ontdekken!

DaWanda - Unieke producten van ontwerpers en makers 


Dawanda heeft mij gevraagd om een lijst met mijn lieverlingsproducten van de site samen te stellen. Dat heb ik gedaan en ik moet zeggen: ik kon bijna niet stoppen, zoveel moois kwam ik tegen. Zoek je nog een kado voor de feestdagen of voor een verjaardag, of zomaar, kijk dan echt eens op de site van Dawanda. Hier kun je mijn lijstje oor de feestdagen vinden, maar er is nog veel meer!


Het leuke aan deze formule vind ik dat startende ontwerpers en designers zo een kans krijgen hun producten te verkopen.

Veel plezier met shoppen!



Dawanda Lieverlingsproducten C-More Verlanglijst

DaWanda verlanglijst By C-More

DaWanda verlanglijstje by C-More

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris