dinsdag 25 juni 2013

Product test | Lampe Berger Huis parfum


Afgelopen week kreeg ik een Lampe Berger Paris toegestuurd om te testen en mijn bevindingen met jullie te delen. 
Lampe Berger is een luxe huis parfum in 1898 uitgevonden door Maurice Berger. 
Het hele technische verhaal kun je hier vinden. 

Wat mij opvalt is dat het op een prettige manier een heerlijke geur verspreidt 
en ongewenste geurtjes uit de lucht weghaalt. 

Ik krijg vrij snel hoofdpijn van te sterke geuren, zoals bv van lelies of hele synthetische geuren, 
maar bij de Lampe Berger is dit niet het geval.

Wat je doet is de fles vullen met het parfum, het lont kort aansteken en dan uitblazen, 
waarna het lampje onzichtbaar blijft branden. 

Na ongeveer 20 minuten geur verspreiden maak je de brander uit dmv de afsluitdop op de brander te plaatsen. 
De hele dag blijft er een frisse subtiele geur in de kamer hangen.

Overigens is er, als je niet van geurtjes houdt, ook een neutralisator. 
Deze zuivert de lucht wel, maar geeft geen speciale geur af. 




De vlam die je in het begin even een paar minuten laat branden. 
Voor een duidelijk filmje kijk hier.

Bijzonder is dat bijna iedereen die de kamer binnenkwam 
 iets positiefs zei over de geur in de ruimte.




De flessen zijn in heel veel verschillende ontwerpen en stijlen te verkrijgen
en er zijn 40 geuren waar je uit kunt kiezen
zodat er altijd wel iets bij zit voor het moment of seizoen naar jouw keuze.

Hieronder mijn top 5,
maar er zijn zoveel uiteenlopende stijlen dat wanneer je deze niet zo mooi vindt,
je er vast eentje gaat vinden die wel bij jouw huis past. 

Ik vind de Lampe Berger een aangename verrijkende beleving voor in je huis.



















Wil je meer weten: Kijk dan op LampeBerger.nl
______________________________________________________


Ps: Heb je interesse in een interieur advies? 
Of heb je vragen over, verlichting, indeling, kleur of meubels? 
Neem dan contact met mij op voor een interieur advies of een interieur workshop of cursus! 


Groetjes Iris

Kleur-en-interieur.nl | Interieurcursus.blogspot.com | By C-More

_____________________________________________________

Bovenste twee foto's by C-More

Wil je ze delen of gebruiken? 
Dat mag, maar graag wel met een link en mijn naam en blog er bij:

C-More | www.interieurcursus.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris