maandag 3 december 2012

Dyson Hot | Warmte ventilator


Ineens is het koud in Nederland. Eigenlijk heeft het nog best lang geduurd, het zachtere herfstweer. Maar nu is de winter toch echt in aantocht. Nieuwsgierig als ik ben zit ik altijd boven op de nieuwste ontwikkelingen en zo viel mijn oog op een berichtje dat ik van Dyson ( ik ben echt een fan..) in de mailbox ontving. Dyson heeft een nieuw apparaat op de markt gebracht, de Dyson Hot. Net als alle apparaten van Dyson is deze ook weer uitvoerig getest.  Het is eigenlijk een soort ventilator maar dan met warme lucht. Er zitten geen draaiende bladen aan ( makkelijk schoon te maken,) en je kunt de temperatuur heel precies instellen. Hij schakelt automatisch aan en uit op de gewenste temperatuur . Meestal durfde ik dit soort apparaten niet te gebruiken want ik vind ze altijd naar brandlucht  stinken, maar dat gebeurt bij de Dyson ook niet! Ook zit er een  beveiliging in, zodat hij uitschakelt mocht hij omvallen. Al met al lijkt het mij een fijn  apparaat. Deze komt zeker op mijn verlanglijstje! Wie weet komt de Sint of Kerstman nog langs??

Oja, hij kan ook als gewone ventilator gebruikt worden...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank je voor je reactie! Groetjes Iris